NT pardavimas Domin
Holistinis požiūris
NT pardavimas gali būti paprastas. Domin komandą sudaro strategai, pardavimų vadybininkai, dizaineriai, skaitmeninės rinkodaros ekspertai ir turinio kūrėjai. Bendradarbiaudami kuriame sprendimus, kurie maksimaliai atskleidžia jūsų projekto potencialą.
Vadovaujamės holistiniu požiūriu – rūpinamės visais jūsų prekės ženklo ir rinkodaros aspektais. Siekiame dermės ir vientisumo: nuo pradinės idėjos ir koncepcijos iki pardavimų rezultatų. Atliekame išsamias analizes, planuojame ir tik tuomet kūrybiškai pasineriame į projekto vystymą.


― VERTĖ
NT pardavimas – tikslas
Kiekvienas nekilnojamojo turto projektas turi savo istoriją. Tai gali būti tyli, žaliuojanti erdvė miesto širdyje, modernus butas su pro langą atsiveriančia panorama arba namas, kuriame kiekviena detalė kuria komforto jausmą. Svarbiausia – šią unikalumą paversti patrauklia patirtimi, kuri užkabintų potencialų pirkėją ir leistų jam įsivaizduoti savo gyvenimą šiame objekte.
Sėkmingas NT pardavimas prasideda nuo vertės kūrimo. Tai ne tik kvadratinių metrų pardavimas – tai emocijų, komforto ir gyvenimo kokybės komunikacija. Profesionaliai sukurtas vizualinis turinys, aukštos kokybės nuotraukos, video pristatymai ir aiškūs projektų aprašymai leidžia pirkėjui ne tik pamatyti, bet ir pajusti, ką reiškia gyventi šiame objekte. Kiekviena detalė – nuo šviesos patalpose iki aplinkos vaizdų – gali tapti emociniu ryšiu, kuris lemia sprendimą pirkti.
Strategija
Integruoti rinkodaros sprendimai leidžia projektui atsiskleisti visu savo grožiu. Strategiškai paruoštos reklamos kampanijos, socialinių tinklų turinys, interneto svetainė ar interaktyvios vizualizacijos sukuria vientisą patirtį, kuri leidžia pirkėjui jaustis įtrauktam ir suprasti projekto privalumus. Tai kuria pasitikėjimą, leidžia pamatyti tikrąją vertę ir įvertinti kiekvieną kvadratą, kiekvieną detalę.
Misija
Kiekvienas NT projektas gali tapti išskirtiniu rinkoje, jei jo stiprybės perteikiamos tiksliai ir emocionaliai. Pirkėjas turi ne tik matyti erdvę, bet ir jausti jos dvasią, patirti gyvenimo kokybę, kurią ji suteikia. Todėl tikslas – ne vien parduoti nekilnojamąjį turtą, bet sukurti patirtį, kuri įkvepia, traukia ir ilgai išlieka atmintyje.
Svajonė
NT pardavimas – tai tada, kai projektas ne tik parduodamas, bet ir įsimena, kai pirkėjas jaučia, kad jis rado savo vietą, namus arba investiciją, kuri atneša džiaugsmą ir ramybę. Integruoti rinkodaros sprendimai padeda šią vertę atskleisti, o projektą paverčia ne tik objektu, bet ir svajone, kuri tampa realybe.

“Kiekvienas projektas gali būti išsskirtinis.”
Kiekvienas projektas man yra unikalus – nesvarbu, ar tai būtų 20 hektarų ploto NT vystymas su milijoniniais rinkodaros biudžetais, ar jaukus 20 kv. m butas su vos 5000 € investicija. Esu įsitikinusi, kad kiekvieno projekto sėkmės pagrindas – idėja ir aiški, kūrybiška koncepcija.Mane ypatingai žavi tai, kaip nekilnojamojo turto prekės ženklas gali formuoti aplinką, kurti vertę žmonėms ir miestui.
Esu baigusi statybų inžinerijos studijas, todėl turiu gilų supratimą apie nekilnojamojo turto projektus, jų procesus bei planavimą. Šį techninį pagrindą derinu su kūryba.
― APIE MANE
Inga
Domin – partneris, padedantis kurti išskirtinę NT projektų vertę ir pasiekti įspūdingus pardavimų tikslus.
