― PROJEKTAI
Garšvės slėnis NT projekto marketingo įgyvendinimas






Įgyvendindami „Garšvės slėnis“ projektą, sukūrėme visapusišką kvartalo įvaizdžio sprendimą – nuo prekės ženklo iki fizinės ir skaitmeninės komunikacijos. Projektas buvo vykdomas etapais:
Prekės ženklo kūrimas
Sukūrėme išskirtinį „Garšvės slėnis“ logotipą ir aiškią pozicionavimo žinutę, atspindinčią gyvenimo kokybę, privatumo bei bendrystės su kaimynais ir gamta derinį.
Vizualinė sistema ir dizaino sprendimai
Parengėme vizualinę sistemą, apimančią firminį stilių, socialinių tinklų dizainą, spalvų paletę, šriftus ir grafinius elementus. Tai užtikrina nuoseklų kvartalo identitetą tiek skaitmeninėje, tiek fizinėje erdvėje.
Lauko stendai ir spaudos medžiaga
Sukūrėme lauko stendų dizainą, bukletus ir kitą spausdintą medžiagą, reprezentuojančią kvartalo stilių ir pritraukiančią potencialius pirkėjus.
2D planai ir projektų pateikimas
Parengėme aiškius 2D namų planus ir vizualizacijas, kad potencialūs pirkėjai galėtų lengvai įsivaizduoti gyvenimą „Garšvės slėnyje“.
Rezultatas
Projektas suteikė „Garšvės slėniui“ aiškų ir profesionalų identitetą, stiprindamas kvartalo patrauklumą, įvaizdį ir matomumą tiek skaitmeninėje, tiek fizinėje erdvėje, padedant pritraukti tikslinę auditoriją..
