― PROJEKTAI

Garšvės slėnis NT projekto marketingo įgyvendinimas

nt marketingas
nt marketingas

Įgyvendindami „Garšvės slėnis“ projektą, sukūrėme visapusišką kvartalo įvaizdžio sprendimą – nuo prekės ženklo iki fizinės ir skaitmeninės komunikacijos. Projektas buvo vykdomas etapais:

Prekės ženklo kūrimas

Sukūrėme išskirtinį „Garšvės slėnis“ logotipą ir aiškią pozicionavimo žinutę, atspindinčią gyvenimo kokybę, privatumo bei bendrystės su kaimynais ir gamta derinį.

Vizualinė sistema ir dizaino sprendimai

Parengėme vizualinę sistemą, apimančią firminį stilių, socialinių tinklų dizainą, spalvų paletę, šriftus ir grafinius elementus. Tai užtikrina nuoseklų kvartalo identitetą tiek skaitmeninėje, tiek fizinėje erdvėje.

Lauko stendai ir spaudos medžiaga

Sukūrėme lauko stendų dizainą, bukletus ir kitą spausdintą medžiagą, reprezentuojančią kvartalo stilių ir pritraukiančią potencialius pirkėjus.

2D planai ir projektų pateikimas

Parengėme aiškius 2D namų planus ir vizualizacijas, kad potencialūs pirkėjai galėtų lengvai įsivaizduoti gyvenimą „Garšvės slėnyje“.

Rezultatas

Projektas suteikė „Garšvės slėniui“ aiškų ir profesionalų identitetą, stiprindamas kvartalo patrauklumą, įvaizdį ir matomumą tiek skaitmeninėje, tiek fizinėje erdvėje, padedant pritraukti tikslinę auditoriją..